Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Перевірка товару здійснюється на відділенні «Нової Пошти», у момент отримання весь вантаж застрахований. Якщо у вас виникають претензії щодо товару і ви відмовляєтеся його забирати або хочете обміняти, то ви пишите претензію та зв'язуєтеся з нами, тоді ми вам робимо повернення грошей (якщо була передоплата), або обміняємо ваше замовлення, якщо ви захочете. Обмін та повернення товару після того як ви його перевірили та забрали з відділення «Нової Пошти», не здійснюється, у зв'язку з великою кількістю випадків шахрайства з боку клієнтів, а саме: заміна товару, навмисне псування товару тощо.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.